duminică, 30 octombrie 2011

Ultima provocare lansata a fost sa fac o brosa care sa aiba ca tema de inspiratie un dragon. Fara insa a fi un dragon in sine, ci sa reuneasca elemente cu simbolistica sau trimitere catre tema abordata. Chestiune oarecum dificila si provocatoare. Pentru ca nicicand nu m-am orientat catre astfel de teme considerandu-le poate prea gotice pentru mine. Si, cred ca m-am inselat. Din nou...Poate pentru ca asociam mereu dragonii cu jocurile computerizate sau filmele sf. Nici unul dintre domenii nu constituie o atractie pentru mine.
Insa google-uind putin, am descoperit desenele ce intruchipeaza dragoni. Si aici ma refer la desene manuale de influenta japoneza sau chinezeasca. Iar nu la diversele imagini create pe calculator cu iz de joc computerizat. Asta nu. Rezultat: am fost magnetizata.
Am ales sa folosesc oarecum 4 elemente: ochi, solzi, aripa si flacarile.

Si cam asta mi-a iesit:






Prima brosa va pleca in curand catre destinatara, cea de-a doua este disponibila pe Breslo.

Un comentariu:

  1. Hi!
    Just stopping by to wish you good luck in my candy drawing later today. Thank you for participating :)

    Your accessories are so artistic and beautiful!

    Enjoy your sunday!
    Hugs

    RăspundețiȘtergere