marți, 7 iunie 2011

GIVEAWAY/CONCURS CU PREMII


SE ANUNTA UN NOU GIVEAWAY , cine doreste e invitat sa pofteasca!

Sa incepem cu PREMIUL: Ma gandeam sa pun la bataie nu un obiect anume ci un voucher de 55 lei ca sa puteti sa va alegeti ce vreti voi de pe Breslo, in limita sumei mentionate.

Cum nothing comes for free, iata si Conditiile:

Trebuie doar sa lasati un coment in care sa raspundeti la doua intrebari, pretty simple zic eu
1.care e cel mai cool/original/iesit din comun cadou pe care l-ati primit /oferit vreodata?(pentru amuzamentul nostru)
2. ce v-ar placea sa vedeti sa nu mai vedeti la BohemianSin?.(curiozitate personala)

Desfasurare: 7 iunie/12 iunie, ora 23.00.
CONCURSUL SE DESFASOARA SI PE FACEBOOK

BONUS: Cel care invita un prieten(regula valabila doar pt facebook) in jocul nostru va primi doua numere de intrare in concurs, iar sansele sale se vor dubla.
Cine va posta pe pagina sa de fb/blog, la fel.
Daca le faceti pe ambele primiti trei numere de ordine:D.

Castigatorul va fi ales cu Random.


NB: Optiunile se vor exercita in limita stocului de produse disponibile de pe Breslo.
PS: nu veti suporta cheltuieli de expediere!:D

Sper ca nu am uitat nimic.

24 de comentarii:

  1. Am postat despre acest super cute Giveaway si pe blogul meu aici: http://wejustlovelesbrocantes.blogspot.com/
    Sa raspundem la intrebari acum:
    1. Cel mai cool cadou primit a fost o excursie in Grecia 7 zile, si cel mai NOT COOL cadou, pe care l-am scos din ambalaj de fata cu vreo 15-20 de oameni printre care si o profesoara invarsta care a facut niste ochii,a fost o carte cu exercitii care le poti face zilnic, ca femeie, pt imbunatatirea "vietii de cuplu" (ca sa nu scriu altfel), si toti intrebau ce scrie pe carte si insistau, si eu nu vroiam sa citesc pentru ca imi era foarte jena
    2. pentru ca Bohemian Sin creaza tot timpul piese unice si atat de feminine, de ce sa nu incerce sa creeze si niste rochii, sau pantofi accesorizati bine-nteles cu detalii ''à la Bohemian''?
    sper ca nu am uitat nimic din ce trebuia facut pt participare. Bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Notat.
    Pai Bohemian nu are cu ce sa lucreze pantofi si rochite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vin si eu vin si eu la concurs! :)
    Cel mai frumos cadou a fost cand in primul meu an de "teacher de desen" o trupa de copii faini si veseli mi-au pregatit o petrecere-supriza in Parcul Botanic...tort,biletele cu ganduri,melodia mea preferata cantata la chiatara de unul dintre ei...si toate astea la o zi dupa ce aflasem ca in anul urmator nu voi mai fi profa lor.
    Iar in vacanta o alta supriza de suflet constand intr-o prindere in imagini a tot ceea ce a insemnat anul meu cu ei:
    http://www.youtube.com/watch?v=FurJQigN_44

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumossss!
    ora de desen e singura care mi-o amintesc din gimnaziu desi nu am nici o treaba cu materia!:D
    te tzuc draga mea, te si notez pe lista!

    RăspundețiȘtergere
  5. hello! am dat like, share si am taguit o prietena in share :) numele oana alexandra stanciu (am dat si add la friends)
    blogul meu cu postarea este http://streetfashion-ony.blogspot.com/
    cel mai frumos cadou primit vreodata a fost un inelus de argint cu un rubin mic rosu, primit cand am luat premiul 1 in clasa a 4-a :)
    Bohemian Sin are un nume bestial si niste articole wow wow wow!!! imi place tot! m-am facut si follower (ony_stanciu)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos giveaway!
    Cel mai frumos si original cadou l-am primit de la iubitul meu, care, cand m-am intors acasa din oras, intreaga casa de la intrare era plina cu petale de trandafiri rosii si albi, iar pe masa ma astepta o cina delicioasa. I-am apreciat enorm eforul si ideea, considerandu-l cel mai frumos cadou.
    Postarea am facut-o aici:http://overworld93.blogspot.com/2011/06/giveaway.html
    Imi place mult blogul tau, deoarece asociezi creatiile cu diferite imagini si mi-as dori sa vad multe accesorii de par(fundite, flori romantice). Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata, v-am notat cu multiple sanse de castig!!!!!!!!succcceeeeeeees!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna. As vrea sa iau si eu parte la acest minunat giveaway, imi place enorm ceea ce faci, ai gust si pricepere.Nu cred ca ar fi ceva ce nu vreau sa apara pe blogul tau, deoarece imi place ce ne prezinti si as vrea sa faci acest lucru in continuare.
    Am facut si o postare aici: http://scarlet-tictac.blogspot.com/2011/06/cele-mai-dragute-giveawayuri.html
    Cel mai frumos cadou l-am primit de la colegii mei de clasa care mi-au pregatit o mini petrecere pe neasteptate chiar de ziua mea;))m-am simtit foarte bine, eram in centru atentiei, toata lumea imi facea urari si dedicatii de bine, iar ziua a decurs minunat.
    PS: ti-am trimis un mail cu o invitatie spre blogul meu la adresa(Bohemian_sin@yahoo.com)
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Particip si eu

    - Cel mai frumos cadou primit: o geanta (care imi place mult) plina cu 18 oua kinder :) (cand am implinit 18 ani evident). Ah, si alt "cadou" mai iesit din comun a fost o cutie de sare de la colegii de clasa (cadou primit de toate fetele de 8 martie pt ca ne iubeau ca pe sare-n bucate :) ).

    - Mi-ar placea sa vad mai multe obiecte home-deco si accesorii pentru par (in special bentite, coronite).

    RăspundețiȘtergere
  10. Ah, am dat si share pe facebook:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001153916186

    Imi cer scuze, dar am uitat sa includ asta in postul anterior.
    (ti-am dat si friend request pt ca profilul e privat; id-ul de facebook e Cristina Popovici)

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat giveaway!
    Cel mai frumos cadou a fost din partea colegilor cand am implinit 16 ani. S-au prezentat cu o cutie imensa care m-a facut sa ma panichez putin. Dupa aceea, cand s-o desfac era plina de popcorn! Totusi, am dat pana la urma de cadoul de la ei care a fost tare dragut si il mai pastrez inca!
    Imi place ca te inspira natura, dar as vrea sa vad si accesorii pentru par: clame, elastice de par, poate si niste coronite :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cel mai original cadou l-am primit de la fostul meu prieten, de care ma despartisem cu vreo luna inainte de a implini 18 ani si care mi-a daruit un curs de chirurgie, stiind ca a deveni chirurg este scopul meu in viata. Atat cadoul, cat si faptul ca s-a gandit la mine au fost surprinzatoare.

    As vrea sa vad mai multi cercei si inele made by Bohemian Sin.

    Am postat despre giveaway si pe blogul meu :)

    Ca sa citez o formula de incheiere,
    Love and Rockets,
    Catalina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am postat pe blogul meu si puteti citi articulul aici: http://just-a-sketch.blogspot.com/2011/06/gib-away.html

    1. Cel mai cool/original pe care l-am oferit a fost un album mai ciudat daruit prietenului meu cu toate biletele noastre de tren (e o relatie la distanta) si bonurile de la magazine! Cel mai cool cadou primit au fost niste cercelusi handmade in forma de carti (sunt o cititoare inraita)!

    2. Ador cercelusii si as vrea sa vad cat mai multi! Oh, si brosele sunt adorabile. Imi pare rau ca nu v-am descoperit mai devreme (doar ce am aflat de existenta voastra si am ramas surprinsa de cat de multe chestii adorabile sunteti capabili!).

    RăspundețiȘtergere
  14. Oana: pai am facut accesorii pt.par numai ca nu stiu cum se face, chiar daca incep o bentita...iese tot colier :))).

    Catalina: am facut o Groaza de cerceii lately, numai ca eu prea postez pe blog, cel mai adesea facebook sau pe Breslo!
    Pt cine vrea sa ma urmareasca asta e facebook-ul meu: http://www.facebook.com/profile.php?id=638128335

    magicb: ori vb la pers. a 2-a , ori ai impresia ca suntem mai multi. Adevarul ca nu ma ajuta silueta insa sunt doar eu , Eugenia!

    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  15. Oh, scuze, doar ca am vazut atat de multe lucrusoare incat nu-mi puteam imaginea ca nu e o echipa mare in spatele blogului. Sincere felicitari atunci, Eugenia :3.

    RăspundețiȘtergere
  16. heeei!
    mdeeci, am postat si pe blogul meu, uite aici postul:
    http://chefless.wordpress.com/2011/06/11/giveawaay/
    acum, intrebarile intrebatoare:
    1.care e cel mai cool/original/iesit din comun cadou pe care l-ati primit /oferit vreodata?(pentru amuzamentul nostru)
    I-am facut cadou prietenului meu un notebook me to you, cu versuri scrise de el, cu intamplarile prin care am trecut, quote-uri care ne defineau pe amandoi, culori draguteeee si tot asa:)
    2. ce v-ar placea sa vedeti sa nu mai vedeti la BohemianSin?.(curiozitate personala)
    imi plac mult bentiteeleee, dar mi-ar placea sa fie si genti, daca nu e cu suparareee :)

    RăspundețiȘtergere
  17. noap, just hard work and more to come!

    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hey,
    Mai intai felicitari! :) De aprox. un an urmaresc "creatiile" tale pe breslo, si de cateva luni bune pe blog, si-i gasesc fabulosi. :)
    Iata raspunsurile mele la intrebari:
    - cadoul cel mai original l-am primit de la o prietena buna de a mea, care mi-a daruit niste bilute de sticla colorate - ca si o trimitere la poezia favorita de-a mea pe atunci...
    - la a doua intrebare mi-e greu sa raspund, pt. ca deja-mi plac prea multe (mansete, coliere, cercei, brauri) din magazinul tau :) Cu riscul de a nu fi originala zic si eu ca poate n-as putea rezista unei genti BohemianSin. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna!
    1. Cel mai dragut cadou primit a fost de la iubitul meu care mi-a daruit un tort care avea inscriptionata poza noastra si era si in forma de inimioara :D. Nu mai spun cat de bun a fost :X.
    2. Imi place mult blogul tau si ceea ce faci, este foarte original si very quite :D. As vrea sa vad cat mai multe lucrusoare pentru par, bentite, coronite.

    Am postat aici: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html si am dat share si pe facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1308851807,
    De asemenea am dat share si pe facebook-ul unor prietene:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=104467839647853&id=100001939725816,

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=234369573246197&id=100000581686643,

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=173438296049923&id=1329570186

    te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hy.
    1. Cel mai frumos cadou l-am primit de la prietenii mei, care de ziua numelui(Giorgiana) si-au facu tricouri cu fiecare litera in parte si au venit la scoala inbracati cu ele, unde mi-au facut urari. A fost comic tare si cel mai original cadou ce l-am primit pana in momentul de fata. Il apeciez si le multumesc prietenilor.
    2. Ar fi super daca as vedea mute fundite, bentite , snururi pentru par..cat mai colorate
    Blog post here:http://happystory30.blogspot.com/2011/06/giveaway_14.html
    Multumesc pentru sansa!:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Hello everyone,

    Cum vad ca postul meu a disparut(cum mi-au disparut si posturi de pe alte platforme) anunt ca s-a incheiat concursul de pe data de 12 cum mentioneaza regulamentul.

    Fericita castigatoare, Andreea aka Mistery shopping asteapta un coletel, care, persona, sper sa ii placa!

    O vara minunata la toata lumea si sper sa ma urmariti in continuare!
    De asemenea, va multumesc pt. implicare!

    RăspundețiȘtergere