vineri, 30 iulie 2010

Colier Magnifizing 85 lei REZERVAT

O alta saptamana o noua provocare.Vine de la Letitia alias Bijuterii What Else (//http://www.breslo.ro/Shop/bijuteriiwhatelse) si se numeste Best Colour Combination.So, mai putine vorbe, mai multe fapte, let's get some action here:

Colierul a fost realizat din fasii de catifea, broderie vintage, panglica, colorate in albastru, manual, prin utilizarea unui mix de pigmenti . Am alaturat panza topita pictata in culori speciale pentru textile (un mix evident pentru ca are ceva reflexii si nuante) si panza pe baza de nylon visnie. Am mai utilizat un cadru cabochon si o pictograma cu un iris, margele din coral rosu inchis, sarma aurie, si accesorii aurii.Am vrut ca nuantele rezultate in urma vopsirii manuale sa confere ochiului un impact vizual diferit rezultat dintr-un din contrast foarte puternic. ------------------------------------------------------------------------------
Colierul face parte din Colectia Belle Memoire

Belle memoire este o colectie dedicata amintirilor cu iz delicat si primavaratec de vremuri apuse, cand dantela, broderia si cusutul manual erau ridicate la rangul de arta. Am decis ca e timpul sa scot uzualele mileuri, tipice secolului trecut, si sa le redirectionez catre accesorii cu un aer tineresc si vesel, pline de culoare si emanad pofta de viata si voiosenie.
Si dupa cum bine v-am obisnuit , mai multe poze:
http://www.breslo.ro/Product/Colier-Magnifizing-pentru-concursul-Best-Color-Combination_194219

Sunt premii si pentru votanti....:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu